Endgame
S1, E12: Tony Stark learns the shocking truth behind Zodiac. Iron Man must muster all his remaining strength in order to stop the nefarious ambitions of his greatest adversary, the man behind Zodiac. But, when an familiar face enters the battlefield, will he be able to do what needs to be done?