Trauma: Life in the ER Endless Mission
S4, E7: Crisis is the mode of operation at the University of Texas San Antonio Hospital. A family is injured in a minivan roll-over, an elderly rancher is trampled by a bull, and one of the trauma team's own is stuck by a needle filled with a patient's blood.