Endless Rain
S1, E1: On one rainy day, an Adapter attacks the passengers on a tram. Luckily, Aoto, another Adapter who was at the scene, stops him with his ability. Akane and Midori are ordered by the Academy to recruit Aoto, but they hear a disturbing rumor about him.