Ends
시즌 1, 에피소드 7: Spencer decides to take the hit for Vernon, but finds himself in even deeper trouble. Julie and Bella commiserate over their men, while Ricky lashes out. Jason is unsettled by his mother's new boyfriend. Spencer and Charles say goodbye to Roddney, and reflect on their love of the game.