The Last Of Us Серия 5: On the streets of a newly free Kansas City, Henry fights to protect his brother Sam from rebel soldiers who will stop at nothing to appease their ruthless leader. As her manhunt continues, Kathleen doubles down on her quest for revenge, while Ellie forms a meaningful friendship.