Enemy Combatant
S1, E12: Former President Morrison pays Hayes an unexpected visit and lobbies her (and CIU) to take on the case of Omar Abbas, a Muslim-American citizen held for years without trial in a military facility for allegedly planning a chemical attack on Manhattan. But taking on the federal war on terror is a hot-button issue, and Hayes and the CIU find themselves battling the authorities in their search for the truth.