Enemy of My Enemy
S1, E20: The lives of Jason and the SEAL Team are in jeopardy when a risky mission to capture a highly valuable target may actually be a trap. Also, Clay and Davis commiserate about the frustrations of having long distance relationships, and Ray has a meeting regarding his involvement with the accidental death of the local boy that could affect his military career.