Engaged, Pt. II
Сезон 9, серия 9: The search into the disappearance of a Marine Lieutenant continues as the NCIS team tracks them down to Afghanistan. Meanwhile, Tony's deepest fear resurfaces and Gibbs has to go through memories of his past again.