Engagement, and an Uninvited Visitor
S1, E4: Touya is brought to the royal palace by the Duke. There he finds the King, bedridden, on the verge of death after being poisoned by someone... No one knows how to treat it, and many believe there's no hope of saving him. Yet high-spec Touya handles the poison with ease! He saves the King with his super Healing magic, Recovery, and even catches the criminal who poisoned the King quickly, bringing everything to resolution. Meanwhile, after watching Touya's actions, Princess Yumina makes a startling declaration...