Enigma
S6, E2: Sean makes unusual attempts to battle his insomnia. Christian and Kimber begin a joint business venture to alleviate financial strains. A furious Liz confronts Christian and offers Kimber unsolicited advice about him. Recurring guest stars Rose McGowan and Mario Lopez appear as Teddy Rowe and Dr. Mike Hamoui, respectively.