Enough Sweet Potatoes
S1, E7: A last-minute will by Martine’s dad is not what it seems, and the doctor reveals the truth about his collapse. While Maria tries to help some sparring siblings, she gets a death threat and is placed under police protection. Maria’s memories of the past keep haunting her, and she and Jessie start to wonder if they have been missing something obvious all along.