Enrolling at DWMA!
S1, E1: When 14-year-old middle-schooler Tsugumi Harudori discovers she is a weapon, she flies to America to enroll at DWMA. There, she meets the absent-minded Meme Tatane and the patrician Anya Hepburn, both of whom are meisters that are also new enrollees.