Enter the Temple
시즌 2, 에피소드 2: Spencer makes a play to poach a big client from his business rival Andre, while struggling to find a quick fix for his physical ailments. Ricky considers where to head to next. Reggie fights for what he believes Vernon owes him. Feeling underpaid and undervalued, Tracy takes a stand at a meeting with her boss. Charles gets some insights from his coach.