Entre padres e hijos
S1, E1: Erik, Alicia, Isabel, Eduardo and Manuel sang a duet with their children Mia, Melenie, Joss, Lalo and Lucerito, demonstrating that the love of music is not only inherited, but also preached. Also Angelica Vale delights the audience with a double surprise.