S1, E3: Misaki Nagai worked to support herself as she attended Suzuka Girls Academy. In contrast, Chiyuki Shiobara was a wealthy girl attending Suzuka Girls Academy. Standing at the top of the school caste, Chiyuki was always surrounded by friends. One day Chiyuki asks one of her friends to be her racing kneeler passenger. Her friend gladly accepts, and together they head to the circuit.