S1, E1: After a bitter struggle to get a job, In-seong is faced with the painful reality. Moving back with his parents, he picks up a smartphone, which happens to say it’s CEO Kim Seon-ju of Silver Lining locked up in the phone. Is this some kind of new scam? Right then, the phone asks him to act for the CEO of Silver Lining.