T1, E2: Shen Li, formerly Azure Sky King in the immortal realm, was injured in a battle against political marriage, reverting to her true form-a phoenix-and falling to the human world. There, she meets Xingyun, and love blossoms when an ancient evil resurfaces. Facing the betrayal and defiance of Natural Law, can they defeat evil and save the realms from destruction? What fate awaits their love?