S1, E5: After downing the supply helicopter, First Sergeant Jung Tae-hwa realizes that survival at their station is impossible. He plans to lead his platoon in an escape from the zombie-ridden A Tower. Meanwhile, Young-joo's group finally reaches the gate of A Tower, only to be greeted by a horde of zombies.