My Little Baby Episode 03
S1, E3: Meanwhile, Mrs. Ma Jung-soon, Jung han's grandmother visits Jung han's home, telling him that she has wanted to see the baby Eun ae. But Eun ae and Jung soon disappear together. And Ye seul bumps into Jung han while she has been struggling for parenting.