S1, E4: The drama follows genius Luo Qiu Chi, who escapes into the mountains when he was a child and goes through many ups and downs. Later, he accidentally meets female student Wen Ren Juan, and follows her to study at Zhuxiu Academy. While hiding his identity, he tracks and finds his enemy, completing a story of redemption.