Сезон 1, серия 9: Unsettling news from her friend Rita sends Katie in a new direction, leaving Dave to handle the household and therapy on his own. Palek finds it difficult to cope with his mounting anxiety, to Carolyn's bewilderment. Jamie decides to be honest about her feelings with Nick, with unanticipated results.