S2, E1: The Hawkins family struggles to move past the events from months earlier. Niska lives as a fugitive in Berlin, while Mia, Leo, and Max remain in hiding. In the United States, a renowned entrepreneur recruits AI scientist Athena Morrow for a top-secret project.