S1, E1: A 17-year-old boy, Nagisa lives at Enoshima. He likes surfing and always goes to that surf-store besides working at a part-time job. One day, Shun comes to visit his father who lives in Enoshima, but his father has to go away on business unexpectedly. Shun goes out for a walk at beach and they get to know each other in an unexpected way.