S1, E1: Ingrid walks down an alley in London with her red umbrella in hand. She feels as if she is being followed by her former client John Webster, who she defended two years earlier when she first began her career as a barrister. That night, Ingrid receives a phone call from Webster saying he believes she is in danger.