Stella of the Theater: World Dai Star Episode 1
S1, E1: Young Kokona Otori has always dreamed of being a star—a World Dai Star! She’s been told she doesn’t have what it takes, but a chance to show her stuff in front of the legendary all-female acting troupe SIRIUS may change everything!