S1, E1: Igarashi hits rock bottom as he loses his family and his job. He flees society on a ferry to Hinoshima - “Japan’s last hidden paradise.”There, he meets Tonbo, the island's only middleschooler. As Igarashi explores the remote island, he senses something odd—a pervasive golf theme, despite no golf course or known golfers on the island. What secrets does this golf-enveloped, mysterious island hold?