S1, E1: Two years before the events of "Terminator Salvation," Resistance fighter Blair Williams starts out on a deadly mission to a decimated Los Angeles, a known hot zone after the nuclear destruction of Judgment Day. She searches for "The Ghost" who has been interfering with Resistance communications and rendering them defenseless against the Skynet's lethal machines.