시즌 1, 에피소드 1: When Frankie returns to Glasgow to investigate a mysterious message left by her dying aunt, her sudden reappearance rocks ex-girlfriend Cat, who’s re-entering the dating scene after Frankie left her heartbroken two years ago. Will her blind date with policewoman Sam be ruined? Aspiring actress Tess has a humiliating run-in with her ex-girlfriend, but things start to look up when she finds herself being hit on by a gorgeous (and supposedly straight) TV presenter.