S1, E1: When 15-year-old Lynda Mann turns up murdered, DCS David Baker leads the investigation to search for her killer but struggles to find any worthwhile leads in the difficult case. Meanwhile, scientist Alec Jeffreys works tirelessly to make a breakthrough in DNA research.