시즌 15, 에피소드 1: Jeremy Clarkson, James May, Richard Hammond and The Stig return for a new series of Top Gear. To investigate the reasons behind the lack of three-wheeled cars on the market Jeremy Clarkson gets behind the wheel of a Reliant Robin. James takes the Toyota Hilux for a final challenge, a nice little spin up an active Icelandic volcano. Meanwhile Richard gives the reasonably Priced Car a lovely send off and The Stig has a go in the new Bentley Continental Supersports.