S1, E1: Anisphia, a princess who has retained her memories from her previous life, has spent her nights doing some kind of shady research to fulfill her dream of using magic to fly. One night, she takes a test flight with her special witch's broom, but crash-lands in the middle of the noble academy's soirée. There, she sees Prince Algard publicly breaking off his engagement with the duke's genius...