S26, E1: Matt LeBlanc and Chris Harris head to Norway in the latest estate cars from Porsche and Ferrari, while Rory Reid and Sabine Schmitz aim to create Britain's newest mountain with the help of a tiny Suzuki. James Marsden is the studio guest.