S1, E1: In the early days of cryptocurrency in Thailand, Trin, a real estate billionaire, was one of the few millionaires who paid attention to cryptocurrency. On the other side, Bank, a mysterious MIT student, was looking for a team who will help him build a cryptocurrency platform. One is Get, an old friend from high school, and Jane, a rock-girl hacker.