S2, E1: Hannah and Billy try to uncover the leak at Police HQ which resulted in the deaths of several of their colleagues. When Hannah’s obsession concerns her boss, she and Billy pursue their own “unofficial” investigation. Christian and Bianca find that their hideout isn’t as safe as it seems. Under pressure to move her cocaine, Dubravka meets with an intermediary who makes her a tempting offer.