S1, E1: YUGI and his friends are in awe over GRANDPA's collection of DUEL MONSTERS cards, but when #1 ranked Duelist and ruthless tycoon KAIBA kidnaps GRANDPA to get the rare BLUE EYES WHITE DRAGON card, YUGI must face KAIBA in the ultimate DUEL MONSTERS showdown and avenge his Gramps!