Alice In Wonderland Episode 1
S1, E1: Alice's journey to Wonderland begins with a shopping trip to London where she buys a dusty top-hat. Inside this hat she discovers Benny Bunny, a rabbit who escorts the little nosy girl to his rabbit-hole, invites her in, and off she goes to Wonderland. In this land of surprises Alice meets numerous strange and whimsical inhabitants.