S1, E1: One night, Chu Lei, the head of the Shaoyang faction, received his second daughter. The first child was born smoothly, but the second child was dystocia. Chu Lei was afraid that his wife would be too sad to see and buried the bady overnight. Suddenly, they heard there was someone crying in the grave and found that the child lived again, but..