THREE BODY Episode 1
S1, E1: A nanomaterials expert sees a mysterious countdown superimposed in his field of vision and finds himself under military investigation. To unravel the mystery, he enters the VR game "Three-Body" developed by a secret organization ETO and discovers the truth behind the deaths of dozens of scientists and a tragedy from the days of the Cultural Revolution.