S1, E1: In the clearing behind her home, six-year-old Clare Abshire encounters 36-year-old time traveler Henry DeTamble for the first time. Fourteen years later, an unexpected reunion at the library where he works gives Henry the opportunity to meet Clare – and their love story begins...again.