S1, E1: 18-year-old Nicole Brown meets 30-year-old superstar OJ Simpson while hostessing at a restaurant, embarking on a whirlwind romance that propels her into the spotlight. But while she maintains an exterior of the perfect housewife and mother, Nicole privately suffers OJ's abuse and control, culminating in a horrific night that leaves her fearing for her life.