S1, E1: Meet the Kisugi sisters, Rui, Hitomi and Ai. By day they run a cafe next door to the local police station where Hitomi's boyfriend Toshio works. By night, they're the art thieves known as Cat's Eye - and Toshio is the detective on the case.