S1, E1: In a Paris suburb, Moussa Jebli, a successful cannabis trafficker, sees his shipment seized by the drug enforcement authorities. His whole family is swept up in his downfall, including his younger brother, Driss, a brilliant student who has always kept his distance from the family business. Opposite them, William, a newly transferred young cop, discovers the rules of the police game.