S1, E1: A young man named Yuuki awakens in an unknown world with no memory of his past. Together with his self-proclaimed guide, Kokkoro, the pair set forth into the beautiful land of Astraea. After arriving in the royal capital of Landosol, they visit the Guild Association in search of work to pay for their lodging and embark on a mushroom-hunting quest.