The Team Episode 1
S1, E1: Three sex workers in Antwerp, Berlin and Copenhagen are found dead, all shot through their left eyes and with a finger cut off. And all die mere hours after being visited by Belgian journalist Jean Louis Pouqelin. Original title: Mord uden grænser.