Te Doy La Vida Episode 1
S1, E1: Ernesto and Elena seek to save the life of their adoptive son Nico since he suffers from leukemia, so they need to locate Nico's real mother, but they find Pedro, who, although he does not believe he is the biological father, is tested for DNA.