S1, E1: For generations the two cities of Mu Xi and Xuanyue have fought each other, always trying to conquer the other. The old city owner of Mu Xi had only one daughter, Ye Zhaonan, whose gender he secretly concealed so she could one day inherit. Until one day when Ye Zhaonan fell off the cliff and met Liu Xuanming, the lord of Xuanyue City, and started a wonderful destiny.