Сезон 1, серия 1: In the winter of his first year in high school, Maru Sueharu fell in love with Kachi Shirokusa, a genius novelist who happens to be his classmate. But since it was his first love, time only continued to pass by while he could do nothing. As his so-called friend Tetsuhiko chides him and his childhood friend Shida Kuroha teases him, he overhears his crush Shirokusa saying she has a boyfriend no...