S1, E1: Amanda, an aging influencer, struggles to maintain her expired popularity on social media, while Vicky Moo, the new sensation of TikTok, grapples with the idea of a normal life away from her overprotective father and manager. Both of them are forced to live together and realize that each one possesses what the other needs.