시즌 1, 에피소드 1: Haruka Haruno has started living at the boarding school Noble Academy after entering junior high school. There, she becomes friends with her roommate Yui Nanase. Yui’s dream is to become a picture book author. However, Haruka doesn’t know how to express her own dream of wanting to be a princess. Meanwhile, Haruka meets the fairies Pafu and Aroma.