시즌 1, 에피소드 1: Haruma Riku is a brilliant high school student who once aimed to play rugby on an international level. While passing by a rugby field, he happens to see Kariya Akira, who possesses the athleticism he never had. After receiving advice, Akira attempts to recruit Riku to the rugby team, but...